TijmeninNevada.reismee.nl

Mijn eerste berichtje

Hoi allemaal, Vorige week vrijdag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje dat er een gastgezin voor me is, later die avond kreeg ik meer informatie. Ik was erg opgelucht, het maandenlange voorbereiden was dan niet voor niks geweest. Het was ook de laatste dag dat ik nog geplaatst kon worden dus het was echt net op het nippertje. Ik kom in het plaatsje Gabbs terecht in de staat nevada. Het is een klein dorpje van rond de 300 inwoners. Het is een oud mijndorpje en het gaat nu niet heel erg goed met hun economie. In de buurt zit een oude mijn, het lijkt mij wel vet om daar een keertje te gaan kijken. Ik kom bij een gezin terecht die bestaat uit de moeder en de vader. De kinderen zijn het huis al uit. Wat ik tot nog toe van de foto's heb gezien is dat het een klein maar knus huisje is. Het weer in nevada is warm. Het is er erg droog maar de nachten kunnnen erg koud zijn. Het zal nu dus wel ff bakken worden in de zon. Ze hebben geen huisdieren. Ze gaan er ook graag op uit om de natuur te bezichten De high school waar ik naar toe ga is volgens mij om de hoek en is ook niet erg groot. Iets van 60 leerlingen zag ik van jaar 1 tot en met 12. Mijn gastvader is coach van het basketbalteam dus hopelijk kan ik daar nog een plekje krijgen. Zowel mijn gastvader als gastmoeder geven les op de school en ze vinden school dus ook erg belangrijk. Omdat het zon kleine school maken ze gebruik van digitaal onderwijs. In het gebied zitten veel vogelspinnen, daar zal ik nog erg aan moeten wennen. Zaterdag zal mijn avontuur gaan beginnen. Ik weet nog niet hoelaat ik vertrek want dat zijn ze nog aan het regelen. Mijn volgende berichtje zal waarschijnlijk in Amerika zijn. Groetjes. Tijmen

Reacties

Reacties

Ron

Leuk om te lezen. Ik hoop dat ik vaker dit soort verhalen van je mag lezen. Jade maakt ze ook en op deze wijze krijg je een aardig inkijkje inde keuken van iemand anders. Veel plezier, sterkte in je eentje en kom tzt. weer behouden terug bij paps en mams. Weet dat het voor beide laatsten ook geruststellend kan zijn als hun kind het goed gaat.
Groet en big hug.

Frits

Je hebt een heel spannende reis gehad en ik ben blij dat je bent aangekomen. Nu je koffer nog, maar dat komt ook wel goed. Ik ben benieuwd naar je vervolgverhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!