TijmeninNevada.reismee.nl

Thanksgiving, basketball

Hoi allemaal,

En er zijn alweer twee weken voorbij, heel origineel begin maar de tijd vliegt wel moet ik zeggen.

2 weken geleden op maandag na school begonnen we net de basketball trainingen. Toen ik de gymzaal binnen kwam leek het echt alsof we helemaal kapot worden gemaakt tijden de training, die dag op school vroeg iedereen of ik klaar was om helemaal kapot te rennen tijdens training. Ik was dan ook best nerveus voor de training, toen iedereen uitgestretched was begonnen we dan met de training. Het rennen stelde uiteindelijk niet zoveel veel voor. Terwijl toch een aantal mensen bijna moesten kotsen. Met de conditie is het dus aardig slecht gesteld hier. De rest van de training hebben we de basistechnieken een beetje geoefend. We hebben elke dag na school basketball training, dat maakt zon dag nog vermoeiender en dan daarna nog aan het huiswerk.

Het weekend van 16 - 18 November zijn we naar Reno geweest voor een American Football wedstrijd van de universiteit waar mijn gastouders vroeger naar toe zijn gegaan. Het team heet de Grizzlies. We bleven dat weekend logeren bij de broer van mijn gastvader. Die zaterdag was de dag van de wedstrijd. We zijn toen met het hele stel naar een sportsbar gegaan om 3 uur naar een scherm te staren. Ik had het dan ook na een uurtje ook wel gehad. De wedstrijd was niet heel boeiend en de Grizzlies verloren uiteindelijk ook. Het was wel een hele gezellige dag, dat mag natuurlijk niet vergeten worden. Die zondag zijn we weer naar huis en hebben we wat was gedaan.

Vorige week was een kort schoolweekje, maar 2,5 dagen school. Natuurlijk hadden we wel gewoon basketball na school. Basketball gaat steeds beter. En ik mag starten de eerste wedstrijd, om dat ik lang ben heb ik daar al een voordeel mee. Afgelopen donderdag was Thanksgiving. Vroeg in de morgen vertrokken wij naar Fallon. Wij bleven bij de zus van mijn gastmoeder slapen. Rond de middag gingen wij met z\'n allen naar vrienden van mijn gastouders. We waren met 11 mensen. Wat thanksgiving eigenlijk inhoud is de hele dag eten. We hebben niet de hele dag gegeten. We gingen wat later in de middag naar een verlaten plaats om te schieten. Ik had daar dan mijn eerste schietervaring. We hadden een soort van schietschijf gemaakt waar we op konden schieten. Ik was niet heel erg goed met het gewone geweer. Maar met de revolver kon ik aardig overweg, ondanks dat dat ding heel erg veel lawaai maakte en ik de rest van de dag een piep in me oren had. De rest van de dag hebben we spelletjes gespeeld. Die vrijdag was \'black friday\', wij waren in Fallon en daar zijn niet zoveel winkels naast een wallmart. Wij zijn dan ook rustig thuis gebleven. Ik hoorde dat het bij de wallmart een gekkenhuis was, ben dan ook blij dat ik gewoon thuis ben geleven. Die zondag gingen we weer naar huis na de thanksgiving belevenis.

Dit weekend heb ik mijn eerste basketball wedstrijd. We moeten voor een toernament naar Tonopah. Dat 2 uur rijden is. Ik mag dan ook heerlijk om 5:30 op school zijn...

Groetjes,
Tijmen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!