TijmeninNevada.reismee.nl

Fall festival

Hoi allemaal, Het begint koud te woorden hier, snachts vriest het zelfs, de winterjas is 's ochtens dan ook wel aardig fijn. Deze maandag hadden we picture day, omdat ik een senior ben moest ik in pak op de foto, ik was natuurlijk zo stom om die vergeten mee te nemen naar school die morgen. Gelukkig mocht ik van de leraar snel naar huis om mijn spulen te halen. Ik was als laatste aan de beurt voor de foto. Ik moest een uur wachten, gelukkig ging het ten koste van mijn wiskunde les dus zo erg vond ik het wachten niet. Voordat ik op de foto ging probeerde de fotograaf een groep van 5 kleine kinderen op de foto te krijgen, elke keer liep er wel een kind weg of moest er eentje huilen, dat duurde dan ook een tijd voor dat het eindelijk 'gelukt' was. Daarna was ik en de andere seniors (zo klinkt meer maar er zijn maar 2 andere seniors) aan de beurt. Toen we klaar waren moesten we voor de laatste 5 minuten weer naar de les.... Die dag hadden we ook een aarbeving oefening, het alarm ging af en we moesten allemaal onder een tafel gaat zitten, de tafels zijn hier behoorlijk klein dus ik paste er amper onder, daarna moesten we naar buiten we waren we klaar met de oefening. Die Vrijdag hadden we een carnaval festival, in de ochtend waren er spelletjes te doen en kon je spullentjes voor halloween kopen. De seniors moesten ook een spelletje organiseren omdat we geld inzamelen voor het senior uitje. Ik was de enige die er was aangezien een senior geschorst is van school en de andere niet mocht van haar geloof. Maargoed, ik moest het ringen werpen spelletje doen. We hadden flesjes frisdrank uitgezet en dan konden kinderen voor 50 cent 3 ringen werpen. Als ze de ring om een fles kregen wonnen ze de frisdrank. In het begin ging het heel hard met de frisdrank want het bleek nogal makkelijk te maken. Daarna hadden we niet veel frisdrank over, maar iedereen bleef maar proberen om dat laatste ook nog te winnen. Uiteindelijk hadden we dan ook 17 dollar winst gemaakt wat ik aardig goed vond. Mij gastouders vonden het nogal tegenvallen. Daarna hadden we gratis hotdogs. Om 4 uur had mij gastmoeder de spaghetti feed, daar konden mensen voor 5 dollar spaghetti komen eten. Iedereen had natuurlijk om 1 uur zijn buik al volgegeten met hotdogs dus het was niet heel druk. Die avond was dan het Haunted House, ik was verkleed als spook en mocht aan het einde snoep aan iedereen geven. Ik zat bij de deur en had het dan ook behoorlijk koud. Het was erg leuk en appart om het allemaal mee te maken. Ik heb er wel behoorlijk van genoten! Na de Haunted house was er een dance. Dat was iet echt een groot succes, de muziek was echt niks, en er waren niet heel veel mensen. Ik ben dan ook na niet als te lange tijd naar huis gegaan want ik was behoorlijk moe, het was een best vermoeiende dag. Het is hier nu aardig koud, wat erg ongewoon blijkt te zijn hier voor deze tijd van het jaar, ik hoop dat het snel veranderd aangezien ik de warmte wel lekker vond.

Reacties

Reacties

Marlous

Hee klinkt leuk Tijmen! Jammer dat het zo koud is maar hier in Nederland is het ook koud ! :(

annemieke

Nou klinkt spannend dat Halloween, gelukkig dat je het doorstaan hebt! Ik heb hier pompoenen gekocht en aan je gedacht. Krijg je bij jullie ook nog restjes van de orkaan Sandy? En hoe is het met de verkiezingen? Zijn je gastouders daar mee bezig? Waar kunnen ze stemmen, i het dorp zelf of moeten ze 2 uur rijden? Vanavond hoor ik de laatste updates, we gaan eten bij de Chinees(niet jou grote favoriet), maar we zullen je toch een beetje missen. XXX

Frits

Dat was wel een drukke dag zo.
Wel jammer dat de "winst" van de flessenverkoop tegenviel. Maar als de prijzenpot zo klein is dan valt het allicht tegen. En had je het te moeilijk gemaakt dan blijft je met de voorraad zitten. Ik denk dat je gastouders beter zijn in lesgeven (en nog meer) dan in zaken doen.
Maar toch leuk om zo'n feest mee te maken.
Jammer dat je de wiskundeles moest missen. Fijn dat je nog 5 minuten les kon meepikken ;)
Komt de foto nog op je reisblog?

Marijn en Janneke

Ha Tijmen,

Jeetje man, wat een mooie verhalen allemaal!! We hebben al je berichten net doorgenomen. Het klinkt alsof je het hartstikke naar je zin hebt daar (en dat hebben we natuurlijk ook al wel van je ouders mee gekregen ;-)). Wat super dat je zoveel met je gastouders oppad gaat. Nog een paar maandjes en je kent heel Nevada op je duimpje... En is een paar uur in de auto rijden voor jou ook geen probleem meer. Wat zitten we in Nederland dan altijd te zeuren met zijn allen he?! Gaat de reis straks ook nog een keertje richting de californische kust? We zijn net als Annemiek ook heel benieuwd wat je allemaal van de verkiezingen meemaakt daar. Zijn jullie daar op school ook niet veel mee bezig? Of heeft niemand het er echt over en is het niet normaal dat je anderen laat weten op wie je stemt? En begrijp ik nou goed dat jij zo'n beetje het oudste kind van de school of misschien dus ook wel het hele dorp bent???

Spannend wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren.... Ik neem aan dat de voorbereidingen voor Thanks Giving er nu aan zitten te komen.... Ga je dan naar familie van je gastouders?

Geniet ervan daar!!
Groet Marijn en Janneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!