TijmeninNevada.reismee.nl

Familieweekend

Hoi allemaal, Afgelopen weekend had ik een familieweekend met een bruiloft. Ik heb hier de rest van de familie voor het eerst leren kennen. Ze waren allemaal heel aardig en je kon goed met ze praten. Ze houden erg van discussieren heb ik gemerkt die helemaal nergens over gaan, maargoed. Ik zat er gewoon rustig bij een beetje te knikken als ze me aankeken. Zaterdag avond was de bruiloft, ik had geen idee wie er gingen trouwen dus ik zat er maar een beetje bij. Daarna gingen we naar binnen voor het eten. Het was dat het niet heel lekker. Op een gegeven moment ben ik maar naar de auto gegaan en daar gaan slapen, ik was echt doodop. Die dag daarna zijn we naar de dierentuin geweest, was leuk om het allemaal te zien. En we mochten een golfkarretje lenen omdat de dochter van mijn gastouders een gehandicapte dochter hebben (die op dezelfde kamer sliep als mij... En niet wist was stil zijn is...). Die avond gingen we barbequen. Ik vond het een geslaagd weekend, iedereen beter leren kennen. Met het engels gaat het inmiddels stukken beter hoewel ik met de literuur lessen er wel veel moeite mee heb omdat ze daar oud engels gebruiken. Ook hebben ze er woordenschat maar die ligt toch iets hoger dan de mijne. Dus dat word wat bijspijkeren, gelukkig geeft mijn gastmoeder die les dus gaan we straks alles even goed doornemen. Ik heb het er hier wel naar me zin hoewel ik een beetje regen wel mis want dat heb ik hier nog niet gehad en zal wel even gaan duren Groetjes, Tijmen

Reacties

Reacties

Ellen Zweers

Hallo Tijmen,
Ik ben blij voor je dat je koffer in ieder geval terecht is, hopelijk is de inhoud niet beschadigd. De reis is, zoals ik lees en gehoord heb, een ervaring om niet meer te vergeten. En ja het Engels, als je straks terug bent spreek je die taal vast zo goed, dat je daar zelf les in kan gaan geven. ha ha..
groetjes, Ellen ( collega van je moeder, die van het kaartje)

Marjo

Hoi Tijmen,
Het was fijn om je via skype te spreken en je verhalen al te horen. Het was allemaal wel heel veel engels in je eerste weekend, denk ik. Maar dat komt goed. Over een poosje doe je net zo hard mee. Je komende kampeerweekend is vast een stuk rustiger. Ik kan me voorstellen dat je wel eens een bui regen wil hebben, maar die schade haal je wel weer in als je thuis bent. Dat verveelt gauw.
Groetjes, Marjo

Marleen Moxon

Hoi Tijmen,
Ik ben heel blij te horen dat het je zo goed af loopt, helaas duurde de koffer erg lang over, maar voor de rest zo te lezen begin je je al echt Amerikaans te worden, maak je al goede vrienden en hoe is het kamperen, mooi in zo grote Winnibago. Geniet van het mooie weer, want je zou het niet leuk vinden om alweer in zo veel regen te moeten zitten. Geef ons je Skype address en dan kan Hugh met je Skypen.
Veel groetjes, Marleen

Ron

Vanuit Laos zie ik je verhalen, ook hier is het lekker zweten. Vanaf vroeg in de morgen laat ik het zweetstraaltje maar lopen. De vochtbalans breng ik op peil door vandaag hier een echt Belgisch printje tegen het lijf te lopen. Mooi om te zien de rust die men hier uit weet te stralen, wat nu niet kan kan straks toch ook. Kunnen wij wel wat van leren. Met Jade is het hier goed toeven, veel wijsheid voor daar. Groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!