TijmeninNevada.reismee.nl

Weer een weekend voorbij

Hoi allemaal, Wat gaat de tijd toch snel! Vorige week had ik geen verhaal omdat ik niet zoveel gedaan had in die week, We zijn toen naar Reno gegaan voor boodschappen. Niet zo heel bruisend dus. Dit weekend zijn we ook voor boodschappen op stap gegaan maar hebben we toch iets meer gedaan. Afgelopen vrijdag moest ik meehelpen met het opbouwen van het Haunted House. Dit is in het kader van haloween, we hebben de hele gymzaal omgebouwd toch iets wat eng moet gaan worden. De kinderen uit het dorp lopen door dit huis heen en dan is het eigenlijk de bedoeling zo bang mogelijk eruit te laten komen. Ik ben er benieuwd hoe het gaat worden, ik heb ook mijn rolletje maar wat dat gaat worden weet ik nog niet, deze vrijdag zullen we het zien. Die zaterdag gingen we vroeg in de morgen naar Fallon toe voor de boodschappen, we bleven die nacht slapen bij mij gastmoeders zus, dus toen we rond 2 uur klaar waren gingen we naar hun huis, die middag ben ik met mij gastmoeder door het dorp gereden met de fiets. Het richting aanwijzen als fietser gaat heel raar hier; als je je linkerhand omhoog steekt dan ga je naar recht, wijs je met je linkerhand naar de grond dan stop je, wijs je met je linkerhand naar links dan ga je naar links, heel vreemd allemaal. Het was een leuk fietstochtje, heb alleen me kuit opgehaald aan de voetpedalen, dat waren hele scherpe dingen en ik gleed er met mijn rechtervoet een keer vanaf. Die zondag morgen gingen mij gastmoeder en haar zus een soort van vrijwilligers werk doen, wij hadden wat klusjes die we aan hun camper moesten doen. De camper is echt typisch amerikaans, alleen schuift deze niet uit aan alle kanten, maar hij blijft er groot, een groot kingsize bed in de achtezijden een grote badkamer met bad, een grote keuken met een hele grote koelkast erin een een zitgedeelde voor 6 personen. De camper is ook uitgerust met een watertank van 1000 liter, en zo zijn er nog aardig wat andere dingen. Toen we daarme klaar waren kwamen mijn gastmoeder en haar zus weer terug. Maar ze hadden de auto niet bij zich. Wat bleek, mijn gastmoeder had de auto op slot gedaan en haar sleutels in de auto gelaten. Vervolgens kreeg ik een lesje hoe je in een auto moet breken, het was helaas niet gelukt om in de auto te komen. Het is een toyota camry en dat is nogal een vaak gestolen auto dus is he slotensysteem in dit soort auto's vervangen. Toen moesten we iemand hebben diede auto wel open kon krijgen, na wat telefoontjes de juiste persoon gevonden en konden we weer in de auto. Daarna zijn hebben we boodschappen gedaan en zijn we weer naar huis gereden. Volgende week begint het haloween festijn hier, ik ben er benieuwd wat het gaat worden. Groetjes , Tijmen

Reacties

Reacties

Frits

Lastig zo'n auto waar je niet in mag komen. Hebben ze geen afstandbediening om de auto op slot te doen?
Hopen dat je kuit er niet te halloweenachting uit gaat zien.
Wat wordt je rol? Zwarte Piet? Ik hoop dat je je een beetje inhoudt. Anders zijn straks alle kinderen in het dorp overstuur.

Lisa Derksen

Proberen in auto's te breken en kindjes bang gaan maken, tutututuu
haha nee ben blij dat je het leuk hebt.
Veel plezier met halloween.
xx

coen

god wat hebben die amerikanen toch met voertuigen? in een vliegtuig een tas laten liggen, een fiets slopen (is ie trouwens al weer gemaakt?), levensgevaarlijke fietsen, veel te grote campers, je sleutel in een auto laten liggen en erin breken...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!